torsdag 30 april 2009

hej då!!!

kommer nog bli ganska så mycket ikväll, då vi drar neråt Nürburgring imorgon bitti.

Har varit hos tandläkaren på förmiddagen.... 1000 pix för en kvarts undersökning! Rena rånet, men han är också den bästa i stan sägs det, så han kanske såg på mina tänder annorlunda än resten som tar typ 650 pixar..... HM... nja... inte ens jag tror det! Men jag är inte rädd för honom i alla fall!!! Tandläkare är skrämmande.... brrrr.... ryser i hela kroppen!

Nu ska jag stänga salongen, packa resväskan, ringa Anna och Julius för att sedan korka upp lite vin i kvällssolen!

Hittade super snygga solglasögon idag också.... kunde inte bestämma mig för de ena eller de andra... så jag tog båda! Plus lite snygga kläder att ha på semestern!

La dolce vita here I come....... min man ska ta hand om mig heeela helgen! mmmm.... mumma!


Trevlig valborg på er alla i solen och värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar