torsdag 9 april 2009

Bröllopsplaner

Jag friade ju till Martin på julafton och hade ju då aldrig kunnat ana att bröllopsyran va såhär jäkla komplicerad!!! Kanske därför jag alltid sagt att jag aldrig SKA gifta mig...??!!

Mitt frieri gick till på det viset att jag hade köpt ett par röda spetspanties och ett rött, brett sidenband som jag knöt om mina bröst. Gjorde en rosett framtill så att han skulle fatta att det var JAG som var paketet! =) Sedan var ju jag ganska höggravid när jag utförde detta så jag utnyttjade magen igenom att skriva på magen: - "MARRY ME?" med knallrött läppstift.
Sedan hade jag även köpt massa värmeljus, som jag placerade ut runtom mig och satt sedan i mitten med ringarna i en kista, vilka jag höll i mina händer.
Martin kommer in i rummet och tror att jag mår dåligt eller liknande och blir helt ställd!!! Han blir samtidigt jätteglad, när han fattar vad jag menar, och utbrister: -"JA!!!JA!!!JA!!!"

Så nu är det bara giftemålet som skall genomföras...... 
Vet inte hur jag vill ha det....

återkommer............

3 kommentarer:

  1. va kuuuul! grattis :)
    Och tack såååå mkt för alla fina kommentarer!
    Kanonskoj att du börjat blogga oxå;) -ska följa din blogg ivrigt, spännande!
    Oooo såååå sööööta bilder på lilla Tristan, adorable <3

    Ta hand om varann o hälsa the family! Puss&Kram

    SvaraRadera
  2. Heeeeeeeeeeej! har du skaffat blogg nu! Kuuul!! Va söt han är lilla Tristan!

    Ha en underbaaar påsk!!!

    KRaaM

    SvaraRadera
  3. Nej nej nej!!! Du menar Merry me!!! Hahahahaah!!! Pöss på dig

    SvaraRadera