tisdag 21 april 2009

Va jag är duktig!

Jag har hittat ännu en sak jag är duktig på!!! *skrattar*
Jag har nu lyckats kladda ner hela mig med svart färg i nacke och öron och hals. Jag kan säga att det är ju inte det lättaste att hålla allt hår på plats mellan applicering och tröstande av en liten ledsen kille. Det är smällar man får ta!!!

Igår blev det roddträning och spinning. 
Är ju inte på topp kan jag säga tack vare den här j*vla pollenallergin! Man får va lite snorig och se ut som en tvättbjörn om ögonen ett tag till....
Vi cyklade även ut till Laröd och barnmorskan igår, så skönt att vara ute i det fina vädret.
Någon som vill sälja en cykelvagn förresten>????  
Vore perfekt när man cyklar ner i stan. Då kan wilma och Tristan sitta brevid varandra. Jag tror faktiskt att Helsingborg kommer bli mer och mer som Köpenhamn, en cykelstad. Alla tar hellre cykeln nu känns det som.  


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Jag längtar efter sommaren nu....  värmen, stranden, grillningar och sena, varma nätter.
Kräftskiva på uteplatsen har vi snackat om sen förra året så nu i augusti smäller det!!!



Måste tvätta ur färgen.... min tid till bloggande är inte så stor för tillfället! Kanske blir seriöst i höst och vinter när man sitter inne mer och datorn tar upp mer tid av ens liv... vem vet???


be good, be cool



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar