fredag 17 april 2009

Träääningsväärk!!



Hahaha!!! Underbart med smärta, eller va säger ni??!!

Nu är det klart, träningsdagbok kommer föras här på bloggen! Jag och Elin har kommit överens om att peppa varandra och det är ju en rolig grej på samma gång! 
Kul med människor som har lite gemensamma intressen och att man kan ta lite tips av varandra.


Onsdag 15/4 drog jag mig iväg på ett spinningpass på morgonen, som sagt! Det kändes kanon att va tillbaka på gymmet. På efter middagen ringde Anna och undrade om vi skulle promenixa lite och jag hade slutat för dagen så jag svarade glatt -JA, Gärna! Slutade med 1 tim powerwalk.

Igår (tors 16/4) blev det rodd 5500m följt av styrketräning rygg och armar. Rodd är störtskön träning för hela kroppen, även om benen inte blir lika belastade som överkropp. Nu körde ju jag ett spinningpass dagen innan så benen behövde sin vila.

Idag (fre 17/4) ska jag ut med springvagnen på förmiddagen. Första rundan med den vagnen idag!!!! Tristan kommer nog tycka det är skoj när allt swischar förbi. Kan ställa in vår vanliga vagn till joggvagn också, men fick en bra deal med en kund om en riktig sådan istället så jag tänkte, va fasiken! Klart jag som tycker om att spinga och röra på mig ska ha en sån!!! Och så blev det!!! 

tjing tjong kalsong! 

1 kommentar:

  1. Det ska vi göra! Otroligt fin bild du har lagt upp dagens inlägg ! USA! :) Ha en trevlig helg :) Kram Elin

    SvaraRadera