onsdag 6 maj 2009

sugen... eller INTE

...på det mesta just nu.

Känner mig tom och utsugen.... vill ganska mycket men trampar på samma ställe inombords.
Panik panik och ingen lust... men ändå megalust??+ 
hur går det ihop? 
Vart tog jag vägen???

Nu ska jag gå o bajsa och se om det löser sig...... som mamma alltid sa när man va liten!

Det hade suttit fint med en kanonfylla och en massa strunt och lättsamma pinsamheter som hör till! Det var nog 2 år sedan....  
Fan, snart plockar jag väl faktiskt fram virknålen som martin retas om!

Va gör man????
Snart dags att agera kossa muuu igen och pumpa ut mjölk så den lille har när man är på jobb.
Mmmmm... va jag känner mig sexy!!   NOT!

Ha det bättre!

Be good, be cool

1 kommentar:

  1. Tjobba!! Försöker ju att ring er, men du svarar ju inte. Hoppas ni hade "getrevlen" på nürburg... vi hade tokrolig i Göteborg. Kul att se den gamla Bengis igen!! Kram på er!!

    SvaraRadera