tisdag 14 april 2009

brakken knakken

                                                     wilmis


Japp, nu ska toppformen tillbax!!!     
Ska vi föra dagbok Eliii, eller vad säger du??!! =)
Idag blev det morgonspinning och Tristan trivdes hur bra som helst på gymmets barnpassning. Massa cred till Aktiverum som har alla dessa goa förmåner! 


Igår var tvillingarna hos mig och de är ju bara för goa!
Tack så mycket för de söta kläderna jag fick till Tristan! Hur fin gest som helst, tycker jag.
Stor kram till er båda och hoppas det blir någon grillkväll på uteplatsen till sommaren! 
(försökte lägga in bilderna från photoshooten, men de gick sådär för de va för stora filer... gör om dem och lägger ut dem i dagarna).

Nu längtar jag efter sommaren! Det börjar bli riktigt varmt här och solen lyser på oss, likt en sann vän! HÄÄÄäärligt!!!! Och i sommar sticker jag och MJ på Metallica i Köpenhamn! Weeehoo! Då jävlar blir det rocka av vill jag lova. Tristan är inbokad hos farmor o farfar så vi kan stanna över natten om vi vill!

I påsk har vi cyklat en hel del.... fick ju en KRONAN cykel av min älskling när jag fyllde år, så nu cyklar vi överallt! Vi cyklade bl a ner till Pålsjö Krog vid stranden och fikade, MYSIGT! Tristan sitter i Babybjörnen på mig och så bär det iväg med hela familjen. Vart det bär iväg vet man aldrig, dit lusten faller in brukar funka för oss. Tack ännu en gång för den fina cykeln, älskling! Så glad för den!!!

På långfredagen va Anna & Julius hos oss på middag. Ni e för goa och det gör vi snart om tycker vi!!! Massa loooove....
Annars påskmiddag, fixa trädgården och Mj klättrade på taket och rensade skorstenen från ett bautaföggelbo!!! Jävla as de där kräken... blä o fy! 
Älsklingen satte även på sommarsulorna på min bil...... thanx!!! .....medan jag och tristan målade lite, städade och sparkade boll med wilmisen. 


nej ni.... tjo-fadderittan!!!

be good, be cool

1 kommentar:

  1. Hej! Helt klart ska vi föra dagbok , det låter som en toppen idé:) Tack för hjälpen med håret, I love it :D Ha en underbar helg och hoppas du får njuta av vårvädret så mycket som möjligt! Vi ses snart. Puss och Kram Elin (eliii)

    SvaraRadera