fredag 8 maj 2009

Vänner

Min älskling och Anna Panna 

Anna Panna & Julius          Love U guys!!!


Jag vill bara säga att jag älskar mina vänner och ikväll blev jag ännu en gång påminnd om hur bra och goa vänner jag har omkring mig!

Dels dem man håller kontakten med på distans och de som finns i ens närhet.

Emla och Danne hade idag varit på PUMA och passade då på att köpa ett par nya (skitsnygga) träningsbyxor åt mig och en v-ringad, tight tröja till. Samt att de köpte en cool tröja åt Tristan med byxor och super söta pumaskor till. 
De hade sett dessa sakerna och tänkt på oss och köpt det i present helt utan vidare! GRYMT säger jag bara. 
Jag vill även tillägga att detta är inte första gången det händer utan sist de var iväg på shoppingtrip så hittade de massa tröjor till Martin.

Jag älskar er mina vänner och tackar Emla & DAnne ännu en gång för de snygga kläderna och söta skorna!

..Natti..

Be good, be cool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar