tisdag 12 maj 2009

shame on me!!




Förlåt Elin felin!!!!
Min träningsdagbok har legat på is.... JAG VET!!!

Har haft ganska mycket allergi samt en påtaglig förkylning, så tränandet har blivit gjort i form av promenader och semester.  =))

När vi var nere på Nürburgring så blev det ju promenixande nästan hela dagarna och jag hade även vår 7 kilos bebis i Babybjörnen från morgon till kväll!

Var på Spinning igår och det var TUUUNGT!!! Gisli körde passet och han är känd för sina mördarpass! Men, det kändes toppen efteråt och idag är man nöjd med lite träningsvärk som belöning.
Ska ut och jogga med Tristan och Wilmisen nu i det soliga, fina vädret för jag jobbar sent ikväll och hinner inte till gymmet innan barnpassningstiden är slut.

I helgen var vi även ute på en cykeltur med cykelvagnen vi köpt till Tristan. Jeeez, säger jag bara! Det blåste småjävlar och jag fick trampa utav hilvede!!! =) Det var en trevlig tur och det var skoj att syster yster ville och kunde följa med!!!




Annars är jag väldigt stolt över min son som inte gnällde ett dugg efter vaccinationssprutorna igår. Vi tog oss en shoppingtur tillsammans igår eftermiddag och bara mös. Tyckte jag att jag var värd på min lediga dag efter att jag stressat över bokföring och annats salongsjobb.

Drömmer om uteserveringar, grillning på gröningen med lite volleyboll.... snart snart är sommaren här!!!  och metallica i köpenhamn!!!! weeeee-hoo!!



be good, be cool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar