fredag 15 maj 2009

fredag igen

.... och vi har hääärligt sommarväder!

Varit ute på en spingtur på förmiddagen, tittat på Capricorn och Ikaros när de gick i samma hage innan stackars Capri ska få komma till ett annat liv. Han är för go den hästen, men mår ej bra stackarn så då måste man komma fram till en lösning som gör att han kan komma i frid.

Ska nu sticka och byta shortsen jag köpte i måndags. Hade sån beslutsångest vilka jag skulle välja och när jag väl kom hem me dem jag till slut valde, så kände jag att de andra satt snyggare kring mina ballar, som skåningarna säger! Balle= skinka. Ballar= skinkor.      *skrattar* JA ni fattar.

Jobbar i em som vanligt, imorgon blire lugnt på jobbfronten då Martin sticker upp till Mantorp ikväll för att tävla imorgon. Hatar att sova själv, men men.... min syster gör det 2 veckor i sträck så jag skäms för att gnälla över en natt! ........Men denna natten känns näääästan som 2 veckor för mig! *ler*  KOmmer sakna dig min honeyBugs!

Ska träffa Lottie i helgen, baka inför dopet, träffa Annasen och njuuuta av försommaren.


Älskar er min goa familj!  Saknar familjen uppe i skogarna också! Puss på er.


Be good, be cool

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar