torsdag 14 maj 2009

Byggröra!

Känns som om att när ena byggröran röjs upp och en del av huset blir klart är det andra delen som blir nästa byggröra...  Visst är det hääärligt med charmiga gamla hus och att vara kreativ, spontan och energisk människa som bor i det??!! Martin tycker nog att alla mina projekt kan bli lite mycket ibland, men han älskar mig för att jag är den jag är! *leeer*  
Det ska va fullt ös! 
Just nu känns det som om att jag hinner nada bara, då planering inför dop och massa omstruktureringar på jobb tar min tid. Lille Tristan är lika lugn och lätt som vanligt.

Vill bara få iordning på övervåningen igen, komma igång med Tristans rum och få badrummet klart så vi kan stå och duscha igen!!! Ganska trött på att sittduscha! =)

Trött som få i kroppen.... vet ej varför   men men... så är det ibland! 

Ska måla naglarna nu, sen ut i salongen och träffa säljare.




be good, be cool

2 kommentarer:

  1. Jaså du har inte skaffat aceton än...heheehehe!! Du kanske ska ta lugn träning varannan dag, så tar kroppen igen sig lite. Kram!!Löv ya`

    SvaraRadera
  2. hahah jo jag har skaffat remover nu!!!

    SvaraRadera