måndag 30 mars 2009

Where to start...?

Inledning

Denna blogg tillhör mig, Ann Grängstedt. 
Jag är 24 år och bor i Maria Staden, Helsingborg, med min sambo Martin Jarl och sonen Tristan. Vi har dessutom en alldeles underbar hund vid namn Wilma (montana) Jarl. Hon är en svartvit, kortbent Jackrussel på snart 5 år. Hon är min allra första bebis och älskar henne som om hon vore mitt egna barn!

I denna blogg kommer ni få läsa om mig och min familj och alla äventyr som sker runt mig i mitt liv. Ni kommer få läsa om mina tankar, idéer och planer. Mina vänner kommer ju givetvis att nämnas och en massa annat strunt som man kanske bara har lust att skriva om.
Jag är ju känd för att vara ganska knäpp i vissa sammanhang och det kommer ju säkert spegla av sig här, vilket du som läsare säkert kommer att njuta av.

Nu ska jag sätta igång med skrivandet för nu vet jag precis vart min blogghistoria ska börja. Nämligen när mitt liv började om på nytt och började forma sig i södra delen av Sverige.



be good, be cool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar