onsdag 28 oktober 2009

Känns gött!

Imorgon är det min dag. Ska bli skönt att bli ompysslad....

KOm hem till lagad middag och tända ljus i hela huset, hör ju visserligen inte till ovanligheten. MIn man är väldigt romantisk och uppvaktande. Love U bumble. Även om jag kan bli vansinnig för att jag får fixa mycket till byggandet så det klaffar på egen hand.... men men det löser sig, du jobbar hela tiden och stressar som 4. Vi är snaaart klara! =) Plus att våran "family" kommer på fredag kväll.

Våra bästa vänner från London kommer på fredag!!! SKa bli så grymt kul!!! Ser verkligen fram emot detta! Sedan blir det ju brakfest med massor av evenemang på lördag och helgen kommer bli allmänt fullspäckad.
Mina vänner kommer finnas på plats och det ser ut att bli en salig blandning.
Blir nog utgång om jag känner oss rätt, men har laddat även med nattamat ifall att vi blir så många att vi stannar.

Vera, den goaste, kommer hem från Linköping för att vara barnvakt åt min lilla guldklimp och henne litar jag till fullo på så då kan vi gå ut och ge järnet om vi vill. Festen kommer förmodligen hålla igång så länge som det brukar.... till dagen därpå! Det var längesen!
Stackar charles, han som behöver sin sömn.... haha! SOva får du göra när du blir gammal!

Nej, det är kass att vi träffar er så sällan, men jag får väl skaffa mig lite frilansjobb i london.
Skönt med rejäla människor och som är lika spontana som mig.

HA det toppen all of u.

be good, be cool

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar