tisdag 27 oktober 2009

är det så vi ska ha det??

japp, snart är man 25 bast och är jävligt nöjd med vad jag åstadkommit än så länge.

Ibland frågar jag mig hur folk tänker och OM de tänker över huvudtaget???
Ibland undrar jag om jag skall tycka synd om dem eller önska att någon får dem att inse verkligheten...?
Jaja, jag pallar inte. Jag lever mitt liv som jag vill ha det, jag gör det som jag känner är rätt för mig och vill alltid göra saker bättre och utvecklas mer och mer och mer och mer..... nej, men allvarligt! Jag förstår mig inte på latrövar, sega människor och tafatta personer.
Jag vill rista liva i dem och bara titta dem i ögonen medan jag skriker---- HALLÅ!!!! är det någon hemma???!!!!

Jisses, dagens arbetsmoral...... relation till pengar....

Lyxfällan nästa! och det värsta är att det är ju enda utvägen för vissa...

Man kan inte vara påläst om allt, som min sambo brukar säga! Så sant så sant...

Imorrn blir det till att köpa gips till ovanvåningen för min del i alla fall! för ligger vi knappast på latsidan!!! hahaha

NAtti people.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar